Schietsport enkel geschikt voor mannen? Mis! De schietsport wordt weliswaar voornamelijk door mannen beoefend, maar is zeker ook een mooie sport voor vrouwen. Bij S.V. Voordorp zijn vrouwen van harte welkom! Je zult zien dat juist vrouwen vaak een aangeboren aanleg hebben voor deze sport. Binnen onze compacte vereniging is op dit moment een aardig deel van de leden vrouw. Deze vrouwen schieten in verschillende disciplines.

Ben je ook geïnteresseerd in de schietsport of wil je misschien een keer kennismaken? Dat kan! Vul ons contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

SV Voordorp is een leuke vereniging voor jong en oud. Je vindt hier allerlei soorten schutters, van recreanten tot topsporters! Eén ding hebben zij gemeen: de passie voor de schietsport en voor de vereniging.