Op donderdag houden we van 19.00 – 23.00 uur onze verenigingsavond. Wij maken gebruik van de banen van onze zustervereniging A.S.V. Prins Hendrik 1988 op het industrieterrein “de Isselt”.

We hebben de beschikking over:

• 15 banen die elektronisch kunnen worden ingesteld op 10, 12, 25 of 50 meter afstand;

• Britsen voor de liggende en knielende geweerschutters;

• Een instructieruimte waar trainers en instructeurs in alle rust met aankomende sportschutters kunnen werken aan het introductieprogramma;

• Een ruime kantine waar we voor en na het oefenen, van een praatje, drankje en een hapje kunnen genieten*;

• Een compleet rolstoelvriendelijke accommodatie.

* Het gebruik van alcohol, drugs of medicijnen die het reactievermogen beïnvloeden is voorafgaand aan een schietoefening nooit toegestaan. Ook is het niet toegestaan om na alcoholgebruik de baan nog te betreden.